Bulldagen

God morgon läsare !

Jag har nyss ätit min frukost är faktiskt jätte hungrig nu när jag vaknar för jag äter ju inte så mycke p.g.a halsen :(
Idag är det bulldagen och är sugen på världens goaste bullar och dom finns en bit härifån men måste dit! :)
Det är typ mandlar och kanel och allting i c(= Jätte gott!!!! :)

Nu ska jag fixa mej och klä på mej nått bekvämta för jag ska typ ut och gå i haga!! Hugo har ju inte fått varit ute på lång promenad på hela veckan!!! :(
Igår kollade jag faktiskt inte mycke på idol, för att just när det börjar ringer min kompis från förra skolan och jag blev jätte glad för det var såå länge sen vi pratade. Vi har känt varandra sen 0:an :D gulligt!!!
Fixa lite desing puss på er!!!(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0