Hej bloggen..

Hej bloggen igen!

Det var fatiskt ett tag sen vi sågs, under dagarna jag inte skrivit har inget rolig gjorts!
Fast i måndags opererades jag och det var skit jobbigt. Nu mår jag faktiskt jätte bättre om man kan skriva så:), jag följde med mamma till jobbet idag konstigt tycker jag att jag klara det ?, jag tog ju ledigt från skolan en hel vecka bara för operationen och får inte vara ute så mycke! HAHA!
Ni kanske undrar varför jag operade men det var för min mandlar var för stora och mina polyper skulle bort! Nu äter jag medecin men hoppar ofta över dom efter som jag kan äta utan medecinen.

Idag åt jag världens goaste bullar och drack soppa till, det var värkligen skönt för halsen och gott. Jag köpte tuggumi för första gången på denna vecka om jag kunnde äta det. Nää så klart jag inte kunde, för det var för starkt.. åhh jobbigt! Sugen som faan på det. Idag och igår hade jag mina favvo kläder!
Om ni vill veta vad det är så?, jag skriver väll! ;) Igår hadae jag mina mjukisar och mina nya uggs juicy tröja och skin jacka. Idag hade jag stövlar och jeans rosa tjock tröja och skinjacka. Trivs i mina härliga kläder! Fast det var ju inte allt!!:)
Länge sen jag skrv långt inläggg men det får väll komma nu.!

Har städat mitt rum och kl 6 ska jag ta min medecin och se på idol ikväll!:)
Är ledsen att jag missat typ hälften av idol men top model kom i vägen men rätt person vann witney!
Ska börja kolla nu veckorna framåt,men jag vet vilka som liksom är kvar och så! Har ingen favorit men det kommer väll!
KUL att jag börjat blogga igen VAAA????;) hoppas det men fortsätt och läs!

Super kram katrin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0