Tv-kväll och bullar

Hejsan!:)

Nu har jag nys sätit och taggit medecin, för att komma ihåg när min medecin var så satte jag på min nta väckar klocka hur den funkar :) Den funka parfekt! Så den rinde kl 6! Nu ska jag se idol och kollar hur bra alla är! Missade någgra pogram ikväll men aja?,, inget viktigt direkt. Ska ta lite bilder ikväll tror jag som liksom lite syselsättning

Ikväll som jag ska se om inte allt är sammtidigt!
Idol 2008 & Sing a long 20:00
Extra Extra 21:00
Fredag hela veckan & Familj är värre(film) 21:30
Vi va la bam 00:00 :) hahaahahahhahah
Så det blir värkligen bya kanal hela tiden och tv tittande!
Till Soffan ska man ju såklart ha bullar !<3


Sing a long och extra är inte så viktigt det är ju repris typ!
Vi ses Puss kram ses!!!<3

haha bild FUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0