Saknar er!

Jag vill så gärna gå till skolan och träffa hannah och fanny jag saknar dom jätte mycke. Imrgon får jag äntligen träffa dom och köpa varm oboy på rasterna och få skäll av lärana haha! Vi 3 brukar mäst umgås i skolan fanny gick i en annan klass först men sen bytte hon. Jag ahr inte känt dom två innan jag börja matteus som jag gjorde nu iår efter sommarn. Vi blev väll vänner andra dan och det var skönt att ha nån man kunnde umgås med i kvarteren här jag bor. Jag och hannah bor mitt emot varandra i vasastan och fanny bor längre bort.

Kram på er hannah och fanny ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

jag saknar dig jätte mycke med katrin <33333

2008-09-13 @ 20:03:35
URL: http://badblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0